Falun Dafa Minghui.org

Jw_banner_sr

Nakon loše kultivacije, bilo je „prekasno za plakanje“

(Minghui.org)

Prije otprilike dva tjedna sanjao sam san, koji mi je vrlo živopisan u mislima. Penjao sam se na vrlo visoku, strmu planinu s još nekolicinom penjača. Mnogi od njih ulagali su velike napore da se uspinju, vjerujući da je samo putovanje test njihove odlučnosti. Ali jao, odustao sam na pola puta i spustio se, čekajući da svi ostali završe.

Učitelj je jednom praktikantu šapnuo, da sam se prestao ozbiljno kultivirati od godine ... čuo sam samo broj 3 kao zadnju znamenku godine. Pomislio sam koliko je Učitelj u pravu, jer sam zaista počeo zaostajati 2013. godine. To me je tada zaista zabrinulo, pogotovo jer je Učitelj rekao nešto drugo, što nisam razumio. Pokušao sam sustići drugog praktikanta za objašnjenje. Objasnio je, ali nisam uspio shvatiti, pa sam ga jurio dok nismo stigli do dvorišta. Ponovno je pokušao to objasniti, ali ja jednostavno nisam shvatio. Na kraju sam bio sam u dvorištu, osjećao sam se užasno i žalio sam što se nisam dobro kultivirao.

Upravo tada, začuo sam oštar glas koji je odozgo zazivao: „Hej, ti lijenčino.“ Ubrzo sam shvatio da glas govori meni. Podignuo sam pogled i bio zapanjen. Na nebu su se praktikanti Dafa uspinjali na nebo. Žene u svojim živopisnim, tradicionalnim nošnjama, letjele su u zraku, u polju blistave svjetlosti. Gledajući sa strahopoštovanjem, shvatio sam da je izazov penjanja na planinu, u stvari bio pravi test. Plakao sam i vapio u potrazi za Učiteljem. Dok sam izlazio iz dvorišta, netko me je prozvao. Podignuo sam pogled i vidio svoju suprugu koja je praktikantica. Stajala je u zraku, među mnogim drugim praktikantima, u tradicionalnoj odjeći. Rekla mi je: „Žao mi je.“ Znao sam da se ispričava, jer me nije bolje usmjeravala i više me poticala. Odletjela je.

I dalje plačući i dozivajući Učitelja, vidio sam mnoge nekultivatore, koji su ipak bili spašeni, kako promatraju Dafa praktikante koji se uspinju na nebo. Također sam vidio sram na licima onih, koji se nisu dobro kultivirali.

Probudio sam se plačući, protresao suprugu i probudio je. „To je bilo tako strašno! To je bilo tako strašno!“ To sam govorio i rekao joj o svom snu. Smatrali smo da je važno podijeliti ovo iskustvo, u nadi da će poslužiti kao poziv na buđenje, za one praktikante koji nisu marljivi u svojoj kultivaciji.

Učiteljeve riječi sada su me stvarno pogodile:

„Kad zaista bude došao dan Ispunjenja, mogu vam reći da će se učenici Dafe zaista Uzdići usred bela dana, i ceo svet će to moći da vidi. (Aplauz) Oni koji ne budu u stanju da se Ispune, kad taj dan dođe, samo će moći da sednu da plaču! Za one koji se nisu dobro kultivisali, čini mi se da će biti prekasno za plakanje.“ („Predavanje i objašnjavanje Fa na Fa-konferenciji u njujorškom Metropolitanu,“ Predavanje Fa na konferenciji III)

Hvala Vam Učitelju, na upozorenju. Obećavam Vam, da ću se jako potruditi da sustignem.

Svi članci, slike i sadržaji objavljeni na Minghui.org zaštićeni su autorskim pravima. Nekomercijalna reprodukcija je dopuštena, ali zahtijeva označavanje s naslovom članka i poveznicom na izvorni članak.