[Europska Fa konferencija] Kultiviranje tijekom projekta Art of Zhen Shan Ren

(Minghui.org)

Prisustvovala sam Učiteljevom seminaru 1995. godine u Švedskoj. Od tada, Dafa mi je podario toliko mnogo. Uključila sam se u Art of Zhen Shan Ren projekt u Švedskoj prije 12 godina i ovom ću prilikom podijeliti neka od mojih iskustava, ali i iskustava iz kultivacije drugih kolega praktikanata tijekom posljednje tri izložbe u našoj zemlji.

Posljednjih 12 mjeseci smo održali sedam izložbi u različitim gradovima. Zadnje tri su održane ove godine. Naša „art grupa“ se redovito nalazi. Svake srijede učimo Fa, dijelimo iskustva te se trudimo raditi zajedno kao jedno tijelo.

Željeli smo pronaći neku poznatu lokaciju za našu ljetnu izložbu, posebice 2021. u Gothenburgu. Puno suradnje je bilo potrebno kako bismo pronašli prikladnu galeriju. Da bi to postigli, mi iz Gothenburga smo se počeli češće nalaziti jer smo zaključili da nam je potrebno podignuti razinu naše suradnje.

Provjeravali smo razne muzeje, umjetničke galerije i druge lokacije. Očekivali smo uskoro pronaći primjerene prostore, iščekujući pozitivan odgovor, ali na kraju su nas odbili. Pogledali smo unutar upitavši se s koliko srca smo radili na projektu i kako možemo bolje surađivati. Kako možemo povisiti naše kultivacijske razine? Koje inicijative bismo mogli pokrenuti? Svake večeri smo počeli slati ispravne misli. Prošli su jesen i zima. Bio je to proces, test, ali smo bili odlučni i nismo htjeli odustati! Dugotrajni trud nam je omogućio da se susretnemo s puno ljudi i svima smo objasnili istinu o Falun Dafa.

Ponovo smo se sjetili kontaktirati galeriju u Marstrandu, na lijepom otoku blizu Gothenburga. Početkom 2021. smo im se obratili i rečeno nam je da termin možemo dobiti tek u ljeto 2023. godine. Znajući da će nam Učitelj pomoći, zamolili smo ih da nas kontaktiraju u slučaju da netko otkaže.

Iznenadili smo se saznavši kako je jedna izložba zakazana za srpanj 2021. otkazana, što je značilo da je galerija dobila slobodan termin. U jednom danu smo trebali odlučiti želimo li iznajmiti prostor za izložbu na ovom krasnom otoku u ljeto 2021. godine. Tada je otok najposjećeniji. Osjetili smo da je takav razvoj događaja znak od Učitelja koji nam je pomogao. Očito se radilo o Učiteljevom aranžmanu!

Također smo pronašli i lijepi smještaj za period održavanja izložbe, malu kuću sasvim blizu našeg izložbenog prostora. Inače je vrlo teško pronaći smještaj u tako kratkom vremenu jer je otok veoma popularno turističko odredište te čak i mnogo stranaca svako ljeto posjećuje otok.

Obavili smo nužne predradnje i prebacili slike na otok u malom kamionu. Odlučili smo objesiti svih 43 slika u istom danu pošto smo htjeli da posjetioci što prije moguće dobiju priliku vidjeti izložbu. Galerija je imala visoki strop i mogli smo objesiti velike slike, no nije bilo lako. Nasreću su nam u pomoć priskočila nekolicina praktikanata koji inače nisu dio art projekta.

Prvi puta smo u našoj zemlji, zbog veličine izložbenog prostora, mogli izložiti sve velike slike u jednoj izložbi. Prije početka smo odredili mjesto za svaku sliku. Mnoge velike su bile veoma teške, a mi smo uglavnom žene u dobi između 55 i 75 godina. Počele smo u 8h a završile u 23h navečer. Dobro smo međusobno surađivale pa nam je pošlo za rukom sve završiti do kraja dana. Spoznale smo da ako smo svi u Fa i dobro surađujemo, svaku teškoću ćemo nadići s radošću.

Izložba je prošla uspješno te su je posjetile mnoge poznate osobe. Žitelji otoka su bogati i ubrajaju se među utjecajnijim ljudima u Švedskoj, a također ima i VIP-ovaca. Mnogo je bilo turista iz Švedske i inozemstva, uglavnom Europe. Razgovarali smo i sa ljudima iz SAD-a, također.

S obzirom da smo radili kao jedno tijelo te položili temelje za buduće izložbe, sreli smo osobu koja nas je, pošto je vidjela izložbu, pozvala izložiti slike na sajmu knjiga u Gothenburgu u rujnu 2021., i to besplatno.

Suočavanje i nadilaženje teškoća

Jedna praktikantica je rekla da je prvi put srela praktikante uključene u art projekt prije dvije godine, kad je tek počela prakticirati Falun Gong. Odlučila je posjetiti izložbu po prvi puta na jednom drugom otoku gotenburškog arhipelaga. Veoma ju je dirnula poruka cjelokupne izložbe kao i priča u pozadini svake slike. Tajna želja se rodila u njenom umu, htjela je pomoći izložbi kao vodič, htjela je biti dijelom ovog velikog pothvata objašnjavanja istine. Željela je zajedno raditi s ostalima kako bi svim posjetiocima prenijela priču izloženih slika da bi se spasila sva ljudska bića. Želja se ostvarila godinu dana kasnije kroz pridruživanje projektu izložbe slika.

Kaže da su zahvaljujući velikom naporu promotora uspjeli pronaći tri različite izložbene lokacije u Švedskoj u proljeću 2022. godine. Tada je proučila opis svake slike u sklopu priprema za vodiča tijekom svoje prve izložbe u ožujku ove godine. Osjećala se uplašeno i nesigurno jer je postavila sebi visoka očekivanja te je bila zabrinuta za uspjeh. Upitala se: „Znam li dovoljno da objasnim slike posjetiocima?“ Također je spomenula kako je početnica kojoj nedostaje iskustva. Pomislila je: „Što učiniti ako mi netko postavi teško pitanje?“

Kaže da nije htjela dopustiti da itko primijeti njezinu nesigurnost. Zbog toga u početku nije vodila posjetitelje već ih je pokušala izbjeći. Čekala je u pozadini. No zahvaljujući praktikantici koja je razumjela njezinu situaciju, našla se u konverzaciji s drugim posjetiteljem. Upravo joj je to i trebalo. Svake su večeri praktikanti dijelili svoja iskustva i osvrtali se na događaje tog dana. Podijelila je: „To što sam počela otpuštati svoj strah, nesigurnost i veliku zabrinutost je bio za mene veliki korak.“ Naposlijetku je stekla sigurnost imajući više samopouzdanja te je opuštenije vodila i razgovarala s posjetiteljima.

Nakon izložbe u dvorcu Salsta druga praktikantica me zamolila mogu li voziti njezin auto u Gothenburg koji je udaljen 450 kilometara.

Praktikantica koja je trebala voziti htjela se direktno vratiti kući i izbjeći zaobilazni put koji bi vodio do Gothenburga, a potom vlakom do njezinog grada. Taj put bi joj bio predug i naporan.

Prvo što sam pomislila: „Ne mogu to napraviti. Nisam vozila deset godina.“ Tada sam pogledom unutar sebe uvidjela da samo zbog toga što se ne usuđujem i nije mi ugodno voziti, morat ćemo ostaviti auto pokraj dvorca. Podsjetila sam se da moramo bezuvjetno surađivati i da je sad prilika za nadilaženje straha. Uistinu sam osjetila da sam narasla i iznenadila sam sebe nadilaženjem ove situacije jer sam učinila nešto za što sam se smatrala nesposobnom.

Tijekom pandemije su mnoge galerije i trgovine u Gothenburgu bile prazne. Htjeli smo održati izložbu u tom gradu što nas dovelo do galerije Mölndals. Vlasnik je poznata međunarodna tvrtka, i uspjeli smo kontaktirati gospođu koja radi za njih. Nešto kasnije smo se uspjeli predstaviti članovima odbora koji su odlučili podržati iznimna umjetnička djela. Ponudili su nam tri različita prostora, a posljednji se pokazao kao najprikladniji za našu izložbu.

Prostor je bio dovoljno velik a zidovi neutralni, što je naglašavalo slike. Suradnja praktikanata je stvorila snažno energetsko polje i mnogi su ljudi došli posjetiti izložbu.

Većina posjetitelja su započeli pregled slika od kraja vidjevši prvo posljednju sliku (Suze tuge i radosti). Možda su duboko unutar sebe spoznali da je vrijeme kratko.

Sjećam se jednog kasnog poslijepodneva, čovjek je utrčao rekavši glasno: „Konačno, konačno sam vas pronašao“, bacivši svoj ruksak na pod. Raspitivao se kod desetak različitih trgovina gdje se nalazi naša izložba. Zapravo je preko Facebook oglasa saznao za izložbu. Kazao je da je posjetio Kinu, Tibet, i Bhutan prije više godina te da je želio saznati više o ovoj izložbi. Također je rekao da će dovesti svoju suprugu da je pogleda.

Citati iz knjige dojmova

Neki citati iz knjige dojmova naglašavaju važnost izložbe:

„Hvala na vrijednoj izložbi. Važna je to poruka svijetu.“

„Hvala na prelijepim umjetničkim djelima, no tužno je kako se sloboda može oduzeti radi vaše vjere. Neka sloboda i svjetlost zažive vječno.“

„Puno vam hvala što kazujete tako dirljive teme kroz slike i priče u njihovoj pozadini. Izložba ma inspirirala isprobati Falun Gong i širiti glas još dalje.“

„Zahvaljujem na divnoj izložbi. Neke slike su me veoma dirnule da ih jedva mogu opisati riječima. Inspirativno i dirljivo.“

„Hvala na posvećenosti i prelijepo ilustriranim činjenicama.“

Obitelj koja je posjetila izložbu u Saltsjöbadenu, blizu Stockholma, navodi u knjizi dojmova: „Hvala na zanimljivoj prezentaciji izložbe. Dobro osmišljeno i jako smo dirnuti.“

Pojedinci su dugo ostajali u galeriji. Pažljivo su gledali i čitali svaki opis slike. Uočljiv je bio njihov izraz lica koji se mijenjao dok su šetali galerijom. Svatko je napustio izložbu pod dojmom; važno je saznati o univerzalnim načelima Istinitosti-Dobrodušnosti-Tolerancije.

Jedan je dječak ušetao u pratnji svojeg oca. Nakon obilaska slika je izrazio želju napisati nešto u knjizi dojmova. Malo je razmišljao prije no što je napisao: „HVALA VAM. Hvala vam. Bilo je zanimljivo pogledati slike vrlo dobrih umjetnika. Miro, 8 godina.“

Osobe koje zanima kultura i umjetnost posjećuju izložbu

Jedan se praktikant sjetio Grunnewald Ville blizu Stockholma i dvorca Salsta pokraj Uppsale kao potencijalnih mjesta za izložbu. Dvoje iz Gothenburga je posjetilo oba mjesta i razgovaralo s ljudima odgovornim za izložbe. Oboje je iskusilo ozbiljna zdravstvena iskušenja na dugom putu, no to ih nije spriječilo. Iskoristili su tu priliku za vlastito poboljšanje i povišenje kultivacijske razine. Zahvaljujući pomoći Učitelja, izložba je održana na obje lokacije.

Brojne osobe zainteresirane za kulturu i umjetnost su posjetile izložbu u dvorcu Salsta, uključujući one iz Ukrajine i drugih zemalja širom svijeta. Mlada žena koja studira u Švedskoj je komentirala: „Posjetila sam izložbu s višom svrhom.“ Htjela je isprobati vježbe rekavši da će potražiti mjesto za vježbanje u gradu.

Učinkovito suočavanje s komplikacijama

Jedan od naših praktikanata iz Gothenburga je iznajmio kamion kako bi prebacio slike u Grunnewald Villu. Kamion nam je priuštio mnogo nevolja što je testiralo naše strpljenje.

Iznajmili smo apartman blizu galerije odlučivši objesiti slike ujutro. Na dan određen za posjetioce s pozivnicama, kamion nije mogao upaliti, a vani je bilo hladno. Nismo odustali, pokušavajući mnogo toga. Naposlijetku nismo mogli ići unazad jer su nam smetala dva stupa i nije bilo dovoljno prostora za kretanje. Mijenjali smo vozače, slali ispravne misli, te konačno uspjeli. Ne znamo objasniti što se dogodilo no uspjeli smo proći pored ta dva stupa, a sat i petnaest minuta kasnije smo bili na putu da objesimo slike.

Bilo je mnogo testova i iskušenja dok smo postavljali slike. Morali smo nositi teške slike stepenicama, a nisam ponijela prikladnu obuću.

Kad je došlo vrijeme za spremanje izložbe u Grunnewald Villi i transport slika u dvorac Salsta blizu Uppsale, samo nas je bilo dvoje, žene starije od 75. godina. Zamolili smo praktikante iz Stockholma da nam pomognu spremiti, a kasnije i izvaditi slike u Salsti.

U kultivaciji mi teško padaju pritužbe i slaba suradnja. No bliska suradnja tijekom tih izložbi pomogla mi je da osvijestim vlastite predodžbe i koncepte o stvarima koje me sprječavaju jasno vidjeti – to mi je ovom prilikom bilo sasvim jasno. Surađivali smo dobro za trajanja tri izložbe. Mogla sam bolje opaziti Istinsko ja svakog praktikanta i to je drugačije od onoga što vidimo na površini. Također sam se približila vlastitom Istinskom ja, što me učinilo suosjećajnijom i poniznijom u interakciji s bliskim ljudima.

Odlučila sam: „Preuzet ću punu odgovornost za svoju kultivaciju.“ Jasno sam shvatila da se u kultivaciji širim iznutra prema vani, od mojeg Istinskog ja koji se nalazi unutar, a ne kako sam ranije smatrala - od vani prema unutra.

Sudjelovanje u ovom projektu mi je dalo takvu toplinu i povjerenje. Mogla sam se uhvatiti u koštac sa cjelokupnim procesom i od tada imam povjerenja u aranžman Učitelja.

Mlađi ljudi iskazuju veliki interes

Mnoga djeca i mladi ljudi su posjetili izložbu u Mölndalu pokraj Gothenburga. Mnogi mladi dječaci i djevojčice u dobi deset ili dvanaest godina su sami došli bez odraslih i dolazili su više dana zaredom u društvu druge djece. Jedna je 10-godišnja djevojčica došla više puta tijekom prvog tjedna rekavši drugog dana da će dovesti svoju mamu poslijepodne. Majka je kasnije rekla kako je kćer bila veoma dirnuta slikama.

Jedna je mlađa žena u dobi od dvadeset godina suznih očiju rekla da u početku nije htjela gledati slike progona jer su suviše bolne. Nakon razgovora je promijenila stav shvativši poruku koju su umjetnici željeli prenijeti koja kazuje da su nada i svjetlost za čovječanstvo jača od zla i tame. Također smo se dotakli i važnosti nenasilja i ne uzvraćanja te pravu i slobodi govora usred nepravdi. Nakon razgovora su pozitivne promjene na njoj bile uočljive.

Jedne večeri nakon zatvaranja izložbe smo stali kupiti pizzu blizu doma jednog praktikanta. Praktikantica je razgovarala sa sinom vlasnika nakon izložbe. Galerija je bila malo udaljenija od njegovog radnog mjesta pa nismo bili sigurni hoće li je posjetiti ili ima li vremena doći. Praktikantica nije imala letak u tom trenutku, ali ga je donijela idući dan i usput više objasnila o našoj izložbi. Ipak je posjetio izložbu s obitelji posljednjeg dana. Nisu ranije čuli za Falun Gong ili za progon. Djevojčica od tek godinu i pol dana je pažljivo gledala velike slike – statuu Buddhe i slike u kojoj Učitelj podučava Fa – i malo lice joj se zarumenilo te je mahnula Buddhi i Učitelju.

Epilog

Jedan od naših praktikanata je spomenuo da smo u Švedskoj organizirali izložbu na sedam različitih mjesta u posljednjih 12 mjeseci, što je podrazumijevalo puno posla i intenzivnu kultivaciju za sve uključene u projekt. Kao koordinatorica projekta sam također iskusila mnogo xinxing teškoća u obitelji u tom periodu.

Kad su me ljudske emocije htjele obuzeti, sjetila sam se različitih citata Učiteljevog Fa. To mi je pomoglo shvatiti situaciju kroz Fa i shvatila sam da je to prilika za prosvjetljenje. Dublje sam shvatila važnost učenja Fa kad sam iskusila snažan učinak recitiranja citata povezanih s trenutnim iskušenjem. Sve postaje jasnije i mogu ostati mirnija. Tada sam u mogućnosti suočiti se sa situacijom i stvarima općenito u lakšem svjetlu. Vrijeme je za napuštanje svih vezanosti, niti jedna me ne smije ovdje zadržati. Ništa ne može zaustaviti povratak mojem pravom domu.

(Prezentirano na Europskoj Fa konferenciji, 2022.)

Copyright © 2024 Minghui.org. All rights reserved.